sobota, 18 czerwca 2011

Biżuteryjnie

Dziś coś dla ucha -klipsy i kolczyki :)



17 komentarzy:

  1. świetne! moje ucho by chyba nie wytrzymało, ale za to marze o kolekcji takich magnesów na lodówkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne! sprzedajesz je może? jeśli tak prosiłabym o info na moim blogu ile kosztuja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @fransis sprzedaję po studencku ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. no przecież o to mi chodzi;) to po ile?

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 sztuki za 10 zeta? czy 4 zeta za 10 sztuk?;) haha, ok, zakładam, że opcja nr 1. możesz mi gdzieś wzory pokazać? chce je na swoją nową lodówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to może być 5 za 10tkę zyły :P A fransis droga potrzebujesz na już? Bo wkrótce będę miała prawdopodobnie troszkę większe tylko uporam się z pracą podyplomową :/ wrrr

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 brzmi jeszcze lepiej;)

    a jakie są średnice małych i dużych? haha, rozumiem Cię, jestem przed mgr;))
    tylko zdefiniuj później;)

    OdpowiedzUsuń
  9. małe okrągłe mają średnicę ok 1,5cm a duże bardziej owalne 4cm x 2,2cm
    później...myślę, że do tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. eee no to jasne, że poczekam. to dawaj znaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. okej! :] pozdrówencje tylko napisz mi, którymi bardziej byłabyś zainteresowana bo pewnie masz już w głowie jakiś plan jak miałoby top wyglądać?!?! no chyba że chcesz zobaczyć jedne i drugie ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. no jak mam czekać to pewnie wezmę te 5 małych i ileś dużych za drugą dychę;)

    a są wzory gdzieś do zobaczenia/wybrania? czy takie same co tutaj?

    OdpowiedzUsuń
  13. na tą chwilę te co tutaj i jeszcze stąd http://moniakombinuje.blogspot.com/search/label/klipsy ale dorobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra pani, dorabiaj, a ja coś wybiorę (z tych jakby co też damy radę;)) i nie róbmy oftopa;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad :)